Tuesday, February 15, 2011

what u'r feeling?

salam sume..
    kali ni, aku nak cite tentang apa yang aku rasa aku nak tulis...huhu..agak celaru, tapi inilah yang dinamakn penulisan spontan..bahagian hentam and mengarut adalh kepakaran ku..begini kisahnya..hari tu aku pegi kg.ngabam kat K.terengganu..sbb nk hilangkan stress setelah lame di dalam hutan simpan muadzam shah..pastu aku naik bas..n sampai la kat petronas kuala ibai..beberape minit kemudian kereta yg berplat TAU dan berwarna orange sampai..dan aku sedikit tertawa apabila ingin menaiki kerete orange itu..aku terkesima melihat tuan di dalam kerete itu, kerana melihat senyuman yg disertai lesum pipit..kemudian bermula lah conversation di antara kami..agak suspen jugak, sbb aku tak mentioned siapakah dia pemilik kerete orange tersebut..kemudian..kami pergi ke rumahnya..borak2 sampai tertido..haha. pada keesokan harinya, kami bangun dan bersiap2 keluar utk pergi membeli sedikit barang...aku 'tak boh' mention barang apekah..agak suspen jugak sebab sekali lagi aku tak mention secara detail..(ngarut doh + xdk idea) then, nk dkt zohor kami gi UDM, ambik 'kiup' bukan nama sebenar..suspen x? hahaha. tapi yg pastinya name kiup mmg kene dengan beliau..then, kami pegi jalan2 cari makam..@ pun mamam...macam biasa kamera pink berjasa kerana telah 'mengcapture' gmbar2 kami..dan malangnya, kbykn gmbr pemilik blog tidak menjadi..saya malas nk mentioned sape pemilik blog...('mention' bukan trademark saye) aku rase dh jauh terpesong seni penulisan dari ajaran penulisan yg sebenar...sebenarnya saje nk tulis sbb xdk kje..n penulisan ini ditujukan kpd sape2 yg makan cili..hahaha..gurau sahaja okey..=b lepas ni kalau ade mase aku akan tulis pasal soal masa hadapan pulak...yg selalu aku bincangkan dgn kawan aku..pa ceroh....so, have a nice day sume...sayonara..adios..xoxo

**rindukan suasane kegembiraan(*_*)

No comments:

Post a Comment